مطلب زیر رو یکی از بازدیدکنندگان فهیم برایم ارسال کرده اند

دیروز خبری به گوشم رسید؛ دونفر از دانشجویان پسر خوابگاهی باهم ..... بماند فقط این رو می خوام بگم. من نمی دونم به کجا باید اعتراض کنم؟ به مسئولین، که فرایند ازدواج از صدقه سر اون ها به تعویق می افته و باید بگم توی خیلی از گناه ها هم شریکن. و باز به مسئولین فرهنگی که به جای ترویج فرهنگ قناعت فرهنگ مصرف گرایی رو در بوق و کرنا کردن و باید بگم اونها هم توی این گناه شریکن. به خوانواده ایی بگم که بدون دلیل ازدواج فرزندشون رو عقب میندازن و با بهانه ی این که سربازی نرفتی، کار ثابت نداری، خونه نداری، درست تموم نشده و امثالهم آتش سوزان جهنم رو برای خودشون و فرزندشون می خرن. این رو فراموش نکنید ما همه چیز را در نظر می گیریم الا خدا؛ در جامعه ای که نوجوان ما در سن دوازده سالگی به بلوغ جنسی میرسه و می  خواد هر طوری شده این نیاز رو ارضاء کنه ما چطور به یه جون 20 الی 25 ساله میگیم که فعلا صبر کن تا ببینیم چی میشه.این جوونی که از صبح تا شب آماج همه جور تحریک جنسیه از جنس مخالف بگیر تا موافق(!) از فیلم های باارزش داخلی(!) بگیر تا فیلم های ضد فرهنگی هالیودی  از رفیق ناباب بگیر تا.....بعد می خواییم از این جوون سرباز امام زمان(عج) بیاد بیرون!! نگران نباشید مشکل حل شده! اگر نگران نیاز جنسی جوون ها هستید از راه های مختلف در حال برطرف شدنه یه عده با استمناء یه عده با روابط نامشروع که اقسام شو خودتون می دونید یه عده ای هم که دارن مقاومت می کنن وخودشون رو نگه می دارن انشالله چند صباحی بعد اون ها هم خسته می شن و به بقیه می پیوندند.

اگر پیامبر(ص) فرمود:

وقتی کسی که به خواستگاری می آید و اخلاق و دین اش مایه رضایت است به او زن دهید که اگر چنین نکنید ، فتنه و فساد زمین را پر خواهد کرد.

یا اینکه امام صادق (علیه السلام) فرمود:

هر که از ترس تهیدستی ازدواج نکند ، به خدای متعال گمان بد برده است . خدای متعال می فرماید : « اگر تهیدست باشد خداوند از فضل خود توانگرشان می سازد » .

پس معلوم است یا ما خدا را از یاد برده ایم یا نعوذ بالله خدا کار نابلد است!

یا در حدیثی دیگر از پیامبر(ص) آمده:

هر جوانی که در دوره جوانی خود ازدواج کند ، شیطانش فریاد بر آورد که : وای بر او، دین خود را از گزند من حفظ کرد .

چه ایرادی دارد خانواده ای که الان خرج تحصیل پسر یا دخترش را می دهد و این در حالی است که او با کسی ازدواج نکرده و محرم نیست حال بیاید و با کسی محرم باشد که در دانشگاه و دانشکده و تفریح با هم باشند و هر موقع توانستند زندگی را به صورت مشترک شروع کنند به سر خانه و زندگی بروند این همان چیزی است که دکتر تیجانی تونسی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به ان رای داده اند. آیا لازم است انقدر ازدواج و فرایند ازدواج را سخت کنیم که جوان ما فراری از همه جا دست به دامن گناه های کبیره شود؟نمی دانم چرا انقدر حرف زدن از گناه برایمان راحت شده؟ انگار نه انگار که نافرمانی حضرت حق است. و همانا "ظهر الفساد فی البر والبحر بما کسبت أیدی الناس"

                     ......................................................................................


نظر شما برای بنده محترم

ولی آیا با وجود این حجم طلاق و فساد در جامعه، تصور می کنید دختر پسرهای امروزی که به هیچ وجه مسئولیت پذیر نبوده و مسئولیت های زندگی خود را گردن اطرافیانشان می اندازند، توانایی اداره چنین رابطه ای را به صورتی که شما فرمودید دارند؟

پسرهایی را در سن 30 سالگی دیده ام که در زندگی مشترک شکست خورده و ازدواجشان به جدایی ختم شده. وقتی از وی سوال می کنم چرا اینطوری شد، می گوید من که زن نمی خواستم ، مادرم برایم زن گرفت

آیا واقعا چنین افرادی، شایسته اعتماد هستند؟

آیا در صورتی که دختر و پسر دانشجو، بخاطر نداشتن شرایط مالی مناسب پسر، باهم محرم شوند، فساد و روابط نامشروع از بین می رود؟

آیا تصور نمی کنید همین مسئله باعث گسترش فساد بسیار بیشتری خواهد شد؟

چه فرزندان بدون سرپرستی که در اجتماع رها خواهند شد و چه دخترانی که بخاطر بولهوس بازیهای پسری ، برای ادامه زندگی اسم " بیوه " را با خود یدک خواهند کشید.


قضاوت را در این مورد به عهده بازدیدکنندگان گرامی می گذارم

شاید دوستان، نظر متفاوتی با بنده داشته باشند.