استند فنری و نگهدارنده موبایل. با قابلیت حالت دهی در زوایای دلخواه (360 درجه). قابلیت ایجاد انواع پیچ و خم، ساخته شده از جنس بسیار محکم و مقاوم ...

 فروش ویژه استند فنری و نگهدارنده موبایل 

حتما برای شما هم خیلی اتفاق افتاده است که در مواقعی که در حال تماشای ویدئو و یا مطلب خاصی هستید، نگاه داشتن گوشی موبایل به مدت طولانی در دست باعث خستگی شما شده است. باید توجه داشته باشید که با استفاده از این وسیله براحتی می تواند گوشی موبایل خود را به آن متصل کرده و در فاصله مناسبی از صورت و چشم های خود تنظیم نمایید و براحتی به صندلی و یا پشتی تکیه داده و به تماشای فیلم، کلیپ و یا هر مطلب مورد علاقه خود بپردازید.
نگهدارنده موبایل
با این وسیله دیگر نیازی نیست موبایل خود را در دست گرفته و با آن کار کنید، کافیست موبایل را بر روی آن نصب کرده، و در کنار میز کار، یا تخت خواب یا خودروی خود در محل مناسب گیره آن را وصل کرده و کابل آن را در زاویه دلخواه تنظیم نموده و از آن استفاده نمایید.

نگهدارنده موبایل



دارای گیره بسیار مقاوم که میتوانید آن را در محل دلخواه نصب نمایید و سپس در هر زاویه ای که خواستید استند را شکل دهید. با هر نوع پیچ و خم و حالتی که خود شما دوست دارید. این محصول برای تمامی گوشی های موبایل قابل استفاده می باشد و سایز نگهدارنده موبایل آن قابل تنظیم است.

نگهدارنده موبایل

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
نگهدارنده موبایل

قیمت : 12000 تومان



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

نگهدارنده موبایل



ویژگی های محصول:
- نگهدارنده موبایل و نگهدارنده لوازم کابلی و فنری
- با قابلیت حالت دهی در زوایای دلخواه (360 درجه)
- قابلیت ایجاد انواع پیچ و خم
- ساخته شده از جنس بسیار محکم و مقاوم
- دارای لایه داخلی انعطاف پذیر
- قابل استفاده به عنوان استند برای انواع موبایل و تبلت
- همچنین قابل استفاده برای منزل ، ویترین فروشگاه ها ، موبایل فروشی ها و ...
نگهدارنده موبایل

دارای گیره بسیار مقاوم که میتوانید آن را در محل دلخواه نصب نمایید و سپس در هر زاویه ای که خواستید استند را شکل دهید. با هر نوع پیچ و خم و حالتی که خود شما دوست دارید.
این محصول برای تمامی گوشی های موبایل قابل استفاده می باشد و سایز نگهدارنده موبایل آن قابل تنظیم است.

قیمت: 12000 تومان