رابعه اسکویی

شاید اطلاع داشته باشید که خانم رابعه اسکویی، بازیگر زن سینمای ایران مدتی است که به شبکه مبذل و بدون محتوای " جم " پیوسته است. رابعه اسکویی در اولین واکنشش پس از پیوستن به شبکه ماهواره ای جم، و بخاطر حجوم کاربران به این شبکه ، تمام پست های خودش را پاک نموده است.

اولین واکنش رابعه اسکویی پس از پیوستن به جم تی وی  

بعد از انتشار خبر مهاجرت بازیگر معروف زن تلویزیون و سینما ، رابعه اسکویی بازیگر کشورمان که گفته می‌شود به شبکه ماهواره‌ای جم پیوسته، تمام پست‌های اینستاگرامش را پاک کرد. به گزارش پارس ناز سلسله پیوستن بازیگران زن ایرانی به شبکه جم و کانالهای ماهواره ای ادامه دارد .

مهاجرت رابعه اسکویی

شبکه ماهواره ای جم، یکی از شبکه ای بی محتوا و کم ارزش ماهواره ای است که برنامه ها و خصوصا سریالهای خیانتی آن بر ضربه زدن بر بنیان خانواده های ایرانی بنا شده است تمام سریالهای شبکه ماهواره ای جم، بر خیانت بین دوخواهر، دو همسر، دو زن و یا دو دختر به یکدیگر بنا شده و زشت ترین رابطه های خیانتی در این شبکه به نمایش گذاشته می شود.


روز گذشته خبردار شدیم رابعه اسکویی که سابق بر این به واسطه حضورش در آثار کمدی شناخته می شد به تازگی از ایران مهاجرت کرده تا در تولیدات شبکه ماهواره ای جم حضور یابد. پس از انتشار این خبر رابعه اسکویی بازیگر 49 ساله کشورمان که حضور پررنگی در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشت تمام پست های خود را پاک کرد.





گویا علت پاک کردن پست های اینستاگرام اسکویی هجوم کاربران این شبکه اجتماعی به صفحه شخصی وی بوده است.

گفتنیست این بازیگر متولد سال 1345 در تهران است و فیلم ویدئویی الم شنگه و فیلم های شیر تو شیر، ننه نقلی، دزدان خیابان جردن، آینه های روبه رو، پوپک و مش ماشاالله از جمله آخرین فیلم های سینمایی او هستند.